Diriku

My photo
Berusaha ke arah kebaikan..walau ku tahu iman itu ada pasang surutnya..namun takkan ku persiakan hidayahMu Allah

Tuesday, January 10

Di saat aku mencintaMu

By: Miss AZ

Mr.D: Mengapa kau pergi di saat ku mula mencintaimu ?
Ms.AZ : Kerana Allah kita bertemu, keranaNya juga kita berpisah :)

Mr.D: Menyendiri lagi disaat kau tinggalkan diriku pergi..
Ms.AZ : Kita tak pernah sendiri kerana Allah sentiasa bersama kita :)

Mr.D : Tak pernah ada yang menghiasi hariku,disaat aku terbangun dari tidurku..
Ms.AZ : Hiasilah dirimu dengan keimanan dan ketakwaan kepadaNya, walau apa jua yg kamu lakukan :)

Mr.D : Aku inginkan dirimu datang dan temui aku, kan ku katakan padamu, aku sgt mencintai dirimu~
Ms.AZ : Semoga kau kan mengerti tentang perasaan ini..Maaf, cintailah Allah sepenuh hatimu, suatu masa nnti akan hadir bidadari solehah yg juga mencintaimu..insyaAllah.. :)

"Mahalkanlah nilai cintamu bagi yang halal untukmu"

0 comments:

Post a Comment